Pagina 1 van 1
We werken hier met Points. Punten die je kunt verdienen en weer uitgeven. Maar nu hebben we wel manieren nodig om ze te verdienen. En dingen waaraan je ze kan uitgeven. Eigenlijk hoort dit topic in het Beheerdershoekje (die als het goed is onzichtbaar is voor gewone leden), maar aangezien niet iedereen Mod/Admin is, plaats ik het hier.
H O E T E V E R D I E N E N
-Door lid te worden: 20 Points. [Sorry als ik je ben vergeten, dan moet ik dat nog doen]
-Elke dag na aanmelding: 1 Points
-Jezelf voorstellen in het nog niet aangemaakte dinges: 10 Points
-Je account voorstellen in het nog niet aangemaakte dinges: 10 Points
-JARIG ZIJN: 30 Points
-Door te posten. Dit hangt ervan af waar je post. In de rpg 2 Points, off-rpg 1.
-Een topic aanmaken. Hangt af waar. In de rpg 4, off-rpg 2.
-Een idee melden dat word gebruikt. 2 of 3 Points.
-Een fout melden. 2 of 3 Points.
-Een wedstrijd winnen: tussen de 10 en 25 Points. Bij hele belangrije wedstrijden: 50 Points.
-Wild Animals promoten op een andere site: 20 Points. GAAT PAS IN ALS DE SITE HELEMAAL AF IS!
T H E S H O P
-Een extra element: 100 Points [Max. 1 per acc]
-Een extra kracht: 50 Points [Max. 4 per acc]
-Als mens met dieren en als dier met mensen kunnen praten: 40 Points [Als het mens met dieren kan praten kan het dier dus ook met dat mens praten. Zoals ik praat alleen Chinees. Jij Nederlands en Chinees. Jij kan Cinees met me praten. Maar ik ken jouw taal niet, jij de mijne. Snappie?]
-Groepsnaam veranderen: 15 Points [Alleen als je account een groep/stam heeft]
-Gebied voor je groep erbij: 30 Points
-Gebiednaam veranderen: 15 Points [Als je een gebied hebt]
D I T W O R D T A L L E M A A L N O G A A N G E P A S T. Met jullie hulp^^
Ook het aantal punten dat je krijgt/uitgeeft moet dus nog overlegd worden. Dus iedereen die hier nog wat wil toevoegen/veranderen: Zeg het maar.
H O E T E V E R D I E N E N
-Door lid te worden: 20 Points. [Sorry als ik je ben vergeten, dan moet ik dat nog doen]
-Elke dag na aanmelding: 1 Points
-Jezelf voorstellen in het nog niet aangemaakte dinges: 10 Points
-Je account voorstellen in het nog niet aangemaakte dinges: 10 Points
-JARIG ZIJN: 30 Points
-Door te posten. Dit hangt ervan af waar je post. In de rpg 2 Points, off-rpg 1.
-Een topic aanmaken. Hangt af waar. In de rpg 4, off-rpg 2.
-Een idee melden dat word gebruikt. 2 of 3 Points.
-Een fout melden. 2 of 3 Points.
-Een wedstrijd winnen: tussen de 10 en 25 Points. Bij hele belangrije wedstrijden: 50 Points.
-Wild Animals promoten op een andere site: 20 Points. GAAT PAS IN ALS DE SITE HELEMAAL AF IS!
T H E S H O P
-Een extra element: 100 Points [Max. 1 per acc]
-Een extra kracht: 50 Points [Max. 4 per acc]
-Als mens met dieren en als dier met mensen kunnen praten: 40 Points [Als het mens met dieren kan praten kan het dier dus ook met dat mens praten. Zoals ik praat alleen Chinees. Jij Nederlands en Chinees. Jij kan Cinees met me praten. Maar ik ken jouw taal niet, jij de mijne. Snappie?]
-Groepsnaam veranderen: 15 Points [Alleen als je account een groep/stam heeft]
-Gebied voor je groep erbij: 30 Points
-Gebiednaam veranderen: 15 Points [Als je een gebied hebt]
D I T W O R D T A L L E M A A L N O G A A N G E P A S T. Met jullie hulp^^
Ook het aantal punten dat je krijgt/uitgeeft moet dus nog overlegd worden. Dus iedereen die hier nog wat wil toevoegen/veranderen: Zeg het maar.
Re: Points
Kleine opmerking; als je ook in de off-game points gaat geven, verdien je misschien wel ietjes te snel en makkelijk points :')
Aro'Kai- ᴀ ᴅ м ı ɴ ı s т ʀ ᴀ т σ ʀ
- Aantal berichten : 81
Character sheet
Leeftijd: 17
Krachten *MAG NOG NIET!*:
Partner: The heart wants what it wants. There's no logic to those things. You meet someone, fall in love and that's that.
Re: Points
Ja, ik twijfelde of ik dat ook neer moest zetten. Het hoeft natuurlijk niet. Ik denk inderdaad dat het niet handig is. Maar als je in de off-rpg een topic makt, krijg je ze wel.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: