Wild Animals
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yoow, whatsupp!

Ga naar beneden

Yoow, whatsupp! Empty Yoow, whatsupp!

Bericht van Moon Rags vr maa 29, 2013 8:08 am

Yoow, whatsupp dude!
Ik ben Kelly. Nu 14 jaar. Zit in de eerste. Gebruik korte zinnen. Omdat ik lui ben XD
Zoals waarschijnlijk iedereen hier, heb ik een aantal hobby's. En zoals waarschijnlijk de meeste mensen die RPG'en, is één van die hobby's: Schrijven. Ik schrijf best veel, werk op dit moment aan twee verhalen, en nog een heleboel kleine stukjes enzo, maarja. Ook teken ik best veel, meestal trek ik de lijnen een beetje over en doe de rest wel zelf. Mijn derde hobby is muziek: Piano/keyboard. Ik heb zelf een keyboard, en wil graag op pianoles. Maar ben te lui om dat te regelen enzo.
Ik sport niet, maar zou graag op hockey willen. Volgens mij is dat hier niet echt in de buurt. Jammer genoeg. Hockey is zo'n beetje de enige sport die ik leuk vind en waar ik goed in ben. Met gym was ik laatst helemaal happy, we gingen hockeyen. Voor het eerst deed ik echt mee. Anders sta ik maar aan de kant enzo.
Ik heb best veel huisdieren, met rare namen, Even een lijstje:
Mijn hond Spot. Ze is nu 7 jaar oud, denk ik. Haar moeder was een Dalmatiër, haar vader een kruising tussen een Beagle en een Bordercollie. Ik zeg altijd: Spot heeft het uiterlijk van een Dalmatiër, de slimheid van een Bordercollie, maar is zo eigenwijs als een Beagle.
We hebben een salamander, zonder naam.
Een konijn: Konijntje. Ja, vroeger hadden we dus twee konijnen, Jip en janneke. Die kregen kleintjes (vreemd genoeg was Jip de moeder xd). Die kleintjes waren Witje, Grijsje en Zwartje. Uiteindelijk stierven er twee, maar we wisten niet welke van de drie dus over was gebleven. Dus toen heette die Konijntje.
Een cavia: Henkie de Derde. We hadden een cavia: Henkie. Die ging dood. Nog een cavia: Henkie. ook die ging dood. Nog een cavia: Henkie de Derde. We hadden ook Mark, die ging dood. Daarna Markie, maar die is afgelopen winter ook overleden.
Een paar schildpadden. Pikachu, Naamloos (we wisten geen naam), Stoffel en Jojo. Mijn broertje wilde die laatste eerst Boloogje noemen, omdat die hele ronde ogen heeft. En ik noemde één van onze guppy's eerder ook Krompie, omdat zijn rug verkeerdom was gegroeid. Maar Boloogje klonk zo raar: Vandaar Jojo.
Heel veel guppen: Krompie is helaas al een poosje dood.
Vroeger hadden we nog veel meer dieren, maar ik heb geen zin om die allemaal op te noemen. Op mijn twee katten na: Tommy en Sammy. Tommy sliep altijd samen met Spot in de mand, heel schattig. Toen liep ze weg en kwam nooit meer terug. Ze was mijn lievelingskat. Sammy was iets minder lief en hield niet zo van knuffelen als Tommy. Uiteindelijk heeft mijn moeder hem naar het dierenasiel gebracht.

Ik woon met mijn broertje, moeder en haar vriend. Mijn vrienden en ik noemen ons dorp altijd "Een psychiatrische inrichting", omdat de meeste mensen (vooral wij), gewoon knettergek zijn.

So, that's me. Are there any questions?^^

Moon Rags
ᴀ ᴅ м ı ɴ ı s т ʀ ᴀ т σ ʀ

Aantal berichten : 106

Character sheet
Leeftijd: ...
Krachten *MAG NOG NIET!*:
Partner: If you're not carefully for just one second, I'll eat you!

https://wildanimals.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum